måndag 24 maj 2010

tappat de....

Hade en liten uppgåmg där ett tag men nu är det borta igen..Känns inte som om jag har något att skriva om....

På nya jobbet trivs jag jättebra! Världens gulligaste barn..Problemet är att dom har så svåra namn bara!! haha...jag har varnat dom iaf att det tar tid att komma ihåg och att jag inte är helt okej med uttalen..De verkar inte vara några problem för dom iaf...skönt det!!

Idag har jag stängt alldeles själv..tror ni inte att vi blev utelåsta då??!! Har inga nycklar utan det var så att vi hade ställt upp dörren så att det gick att gå in (vi var ute o lekte)...tyckte jag var smart som satte en pulka mellan dörren...Det varade till ca en halv timme innan jag slutade...Då tog en av tjejerna bort den för hon ville åka pulka! Som tur var hade jag ett nummer och den bärbara telefonen med mig ut så jag kunde ringa och be om hjälp!! Kännde att det är ju klart att något ska hända sista minuten lixom! Hade gått jättebra annars....

Fick reda på idag att jag kommer ha en soft sommar iaf. Vi kommer vara 3 personal på ca 10 ungar..+ att vecka 27 som det är öppet kommer vi inte ha några barn antagligen..Hoppas på semester en vecka till...Vi har stängt v.28-30.....Skönt att vi kommer ha tillgång till skolans minibuss också under sommaren så kan man göra utflykter med barnen o åka o bada kanske!!

Näää..nu ska jag ta o lägga mig i soffan ett tag innan det är dags för sängen..
Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. vad bra att du trivs på jobbet iaf..
    hihi det där med namn är alltid svårt:D

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla