torsdag 20 maj 2010

Första dagen...

Då har jag jobbat första dagen på nya jobbet. Det gick väldigt bra. Jag åkte med en annan tjej tillsammans med 11barn på utflykt=) Det blev till Graneberg, är ett ställe som ligger precis vid vattnet, värsta badstället..jättefint=) Där grillade vi korv o lekte. Barnen plockade blommor som vi satte bakom öronen, vi blev sååå fina! Sen när vi kom tillbaka till skolan blev det fritids för min del. Där gjorde vi masker och ritade.. Var en bra första dag, men ojoj vad jag har problem med uttal av alla namn...Men jag lär väl mig hoppas jag!

Annars har det varit lugnt här, försökt vara ute i solen så mkt som möjligt... =) Måste ju pressa när man kan...haha....

Nää...nu blir det bara massa dravel om jag fortsätter...Ha de bra!

2 kommentarer:

  1. Nu när du lärt dig att baka bullar så hoppas jag att du gör det hemma oxå så mamma och pappa kan få komma och smaka dina egna bakade bullar.Hoppas att det går bra för dig på nya jobbet och att du lär dig alla uttal och namn men det är ju så svårt med alla nya namn och uttal.LYCKA TILL! Kram från mamma och pappa.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt, hoppas du ska trivas:D
    Men lät ju som en bra första dag iaf.. =)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla