söndag 30 maj 2010

dåligt samvete

För typ 5min sen hade jag dåligt samvete för att jag varit inne idag när solen lyst o de varit fint väder. Frågade J. om vi skulle ut en sväng...Väntade en stund och hörde att det började regna. Det var som om man hade vridit på en kran...Tok-spö-regn utanför som över gick till hagel!!! Mitt dåliga samvete är borta nu =) Har faktiskt försökt att kurera bort min förkylning idag...Känner mig bättre i näsan o ögonen men har halsen kvar!!

Idag är det MAMMAS dag också! Har tyvärr inte varit till min mamma idag eftersom hon är på dagskryssning med pappa o min syster o Ella o Mickaela. Tar å firar min mamma en annan dag! Hon vet att hon är världens bästa i alla fall!!!

Igår var vi på en skitgrym dansuppvisning! Det var J´s små systrar som dansade o shit va dom är grymma!! Dom sticker ut i gruppen o är helt underbara att kolla på!! Efter uppvisningen så åkte vi tillbaka till dom o åt lite tacos o sen blev vi bjudna på dessert i form utav mascarbona sås och färska bär. Mascarbone är ngn typ av italiensk färskost som man visapar ihop med vanilj och ägg.. Det var typ som en tjockare vaniljsås. Det var gott men inte topp! =)

Nu ska jag se vad vi ska ha för mat i magen ikväll....Tror att vi måste åka o handla lite =(

2 kommentarer:

  1. Det var fint skrivet om mig Tack för det det värmer ocxå mammas hjärta.Hoppas att du får bort den eländiga vårförkylningen oxå,om det inte är allergi.Vi hade det bra igår med tjejerna oxå ditt godis finns här oxå men vi har inte handlat nåt denna gång men det var skönt ändå.Vi hörs hälsa John.

    SvaraRadera
  2. usch jobbigt o vara förkyld.. ma blir lätt sjuk när man är på dagis iaf i början..
    synd det inte blev någon bild på naglarna å

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla