måndag 10 maj 2010

Första bilderna..

Här är första försöket på naglarna jag o min kära mamma gjorde i helgen. Vi hade glitter i underlacket så det syns inte så bra....Men mamma blev jätte nöjd och jag har en syster dotter som också vill ha på sina naglar ;)


Mamma använde vinrött stämpel lack...


Tyvärr dåliga bilder =(


Jag tog svart stämpel lack. Syns lite bättre här iaf=)


Det är otroligt roligt att göra detta. Väldigt enkelt också. Mamma har bokat att få fina naglar till när vi ska på student firande i början av juni! Tyvärr får hon inte ha nagellack på jobbet eftersom hon jobbar med mat. Men hon skulle fuska idag(mån) för att visa sina tjejer som hon har på morgonfritids och även för sina arbetskamrater...Får väl se senare vad dom sa?!

Annars har helgen varit lugn, fick Viktor som sovgäst hos oss från fredag till lördag. Han hände även med ut till Järlåsa i lörddags, där var det grillning som gällde...+ nagel fixning så klart! Min bästa mamma har även bakat en polkagris kaka åt mig som jag ska ta med till jobbet idag o bjuda på. Tänkte slå ihop med Wan´s födelsedag idag och ett litet avslutningsfika för min del. Wan skulle fixa glass...å jag fick godaste kakan ever!! som jag ska ta med! Tack världens bästa mamma!!!! =)

Näää nu är det slut svamlat...Nu är det dags för lite frukost för min del.

















3 kommentarer:

  1. Fiiiint!!! Duktig du är, det ser jätte-proffsigt ut! Själv har jag skitfula naglar överhuvudtaget... Kram Anna

    SvaraRadera
  2. fint:) ni kan det där ni. roligt o göra lite annorlunda så där..

    SvaraRadera
  3. Du må tro att alla jag jobbar med tyckte att jag hade fina naglar och alla tjejer på morgonfritids tyckte att dom var fina.Det var ju roligt att säga att Caroline gjort detta för mina naglar är ju korta och lite korta för att göra sådant på dom men nu är det gjort och det blev bra.Jag hoppas att kakan blev till belåtenhet för alla.Kram mamma.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla