onsdag 5 maj 2010

äntligen......

Ja du Sanna, kort kommer när vi fixat våra naglar=) Har inte hunnit med det än, det kanske blir till helgen....

Idag har jag fått svar från förskolan, ska dit imorgon kl 11 o skriva papper, skulle kolla verksamheten också samtidigt. Känns konstigt att sluta på klubben...Har ju varit där hela läsåret o nu ska jag bara sluta sådär..Dålig stil av mig, hihi...Tänkte att jag ska fixa en dag så jag kan säga "hejdå". Ska försöka på måndag då Wan fyller år också...Har ju på öppna förskolan också...Vet inte hur jag ska ta de bara för dom stänger nästa onsdag (om 1vecka)..Får ta o baka ngt gott o åka dit med kanske...Men ska ta en sak i taget o se att alla papper blir i fyllda först...ska inte ta ut ngt i förväg....

Igår var jag ute på Alnäs med Ami, jag hjälpte henne med lite sysslor där ute, bla så rensade vi rabbatter, skulle klippa ner gamla växter o få fram nya som kommer nu.. o idag har jag världens träningsverk i baklåren!! =) Hade svårt att gå i morse kan jag ju säga...Inte van att krypa runt på knä å grejja...Men fint blev det!

Nu ska jag o min älskling ta o kolla lite tv.
Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. ja o jag väntar på kort:) haha!

    Ska bli roligt o höra vad du tycker om förskolan, kanske jobbar någon kvar från "min tid" (oj det lät liiiite old ) där också,skulle vara lite skoj:D

    förresten bilderna i min blogg i senaste inlägget är också fårn min kusin..
    tänk om jag bara vågade lite mer framför kameran så kanske det blir bli lite bättre bilder:D

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla