onsdag 20 oktober 2010

aj aj i tån

Japp, så är det...var o tränade tidigare ikväll. När jag tränat klart och även duschat så skulle jag vara duktig o skrapa bort vattnet i duschen tänkte jag. På något vis lyckades jag få skrapan på vänster stor tå. Det gjorde fruktansvärt ont o när jag skulle klä på mig så ser jag att det blöder lite grann, kollar närmare o ser att nageln har gått av i hörnet, ganska långt ner dessutom. När jag sedan kommer hem o J. kollar på tån så ser han att det är ett litet hål i tån.. Vet inte hur jag lyckades, vet bara att det pulserar o gör ont...

Halva veckan har gått vilket jag tycker är mycket skönt!! Längtar till helgen.. Inget inplanerat men skönt att få vara ledig! Känns inte som om vi tagit det lugnt på evigheter... alltid något som man ska göra. Hoppas att det blir asdåligt väder så man kan vara inne utan dåligt samvete!!! Hoppas verkligen inte iofs på snö..Väder-människorna har ju lovat snö ikväll.. =/ Tycker att det är lite tidigt för det nu, måste hinna bli kallt först!!

Nu ska jag se klart på fotbolls eftersnacket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla