söndag 3 oktober 2010

kreatvia söndag

OJoj, vad Caroline har fått mycket gjort idag!!
Vaknade imorse o gick ner i tvättstugan, medan tvätten skötte sig själv så skruvade jag o J ihop tv-möbeln. Gjorde bara fel 1 gång!Duktigt av oss tycker jag!

Sen kom mamma o pappa, dags för träning! Var otroligt jobbigt idag, coren iaf. Känner magmusklerna jobba fortfarande ;)

Åkte till Jula en sväng där pappa varit o rekat lite sladdar. Behövde en kortare skarvsladd o en kortare antenn sladd.

Hem o fixa det, städa lite... renbädda sängen! Inte lätt att ha en så stor säng som vi har. Men ska man ha så får man skylla sig själv! Nu sitter jag framför datorn o kä
nner mig nöjd över dagens jobb.

Efter lite data tid så blir det soffan, en skål med gårdagens ostbågar (dom är godast när dom stått över natten, hellst längre) o lite fotboll.

Bjuder på en liten bild på nya tv-hyll
an. Inter riktigt klart med grejerna, ska dit lite lådor o sånt.. Blir en tur till IKEA i veckan för inhandling för de....


Ostbågarna syns också på bilden ;) oopps...





2 kommentarer:

  1. Bara fel 1 gång är rikrigt bra.. haha:)

    duktiga ni är som tränar o fixar, måste också ta mig i kragen o komma iväg men så svårt när man har barn o en karl som jobbar hemska tider..

    o såg riktigt bra ut det där, såg ut o passa perfekt=)

    SvaraRadera
  2. Va fint!!! Och duktiga du, kanonbra att ni tränar. Jag tänker NOG gå o simma i morgon fm (om jag slipper rycka ut på jouren i natt) kram kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla