lördag 2 oktober 2010

byggandet fortsätter

Men denna gång blir det en TV-hylla från IKEA. Tror att det blir svårare än kojan som jag byggde på jobbet ;) Vi har nämligen inhandkat en hylla idag, har tagit alldeles för lång tid egentligen men vi har kollat runt lite innan...Men nu är den köpt och ska monteras ihop imorgon!

Har även bjudit mina föräldrar på middag ute idag. Vi gick och åt mongolisk buffé. Ojoj vad gott det var, men fyyy så mätt man blir! Tyckte att mamma o pappa skulle få lite lyx i vardagen=) + att dom hjälpt oss så mycket, spec mamma med symaskinen! hihihi

nu ska jag lägga mig i soffa en stund o jäsa... Imorgon ska vi upp o tvätta med tuppen kl7!!! (fanns inga andra tider). Sen blir jag upphämtad av mamma halv 11 för att åka o träna, där blir det afro-dans o core-pass. Ska försöka hinna med som sagt att montera hylla också, o lite städ! Alltså hela söndagen fullspäckad!!

Ha en trevlig kväll=)

1 kommentar:

  1. Åh vad snäll du var som bjuder ut fam på middag=)

    montera ikea det är alltid ett äventyr.. lycka till
    släng in en bild på resultatet sen..

    förresten TACK=)
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla