lördag 23 oktober 2010

Tänker på dig

Sitter en sväg här vid datan nu...Vi ska strax spela en omgång Chicago med Torsten. Han är här hos oss idag o ska sova över till imorrn. Har varit o ätit god mat på Java idag. Det blev mongolisk buffé o lite glass till dessert (ingår i priset).

Har sett på FB att det var 2år sedan en tjej som är lika gammal som mig dog. Känns som om det inte var så länge sedan. Man skickar en tank till alla som stod henne nära! RIP Maria! Hoppas att du har det bra där du är nu.....

Funderar på om jag verkligen ska iväg o träna imorrn. Mamma ska inte med o jag har ont i halsen lite granna. Tror att jag hoppar imorrn o träna, blir till veckan igen.... Bäst att jag avbokar mig direkt så jag inte glömmer det!

Nu är det dags för kortspel igen! Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. JA USCH det är så overkligt o tragiskt:( o för den delen orättvist... :/

    SvaraRadera
  2. Ja fy sjutton! Vad livet kan ändras helt plötsligt, man får ta hand om de som står en nära <3 förra veckan dog en kille på 33, inte som jag känner men som jag vet vem han är, som bodde i närheten av mamma o pappa, i en bilolycka... kram kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla