tisdag 12 oktober 2010

Hejjar på Sverige!

Kör stenhårt med träningen, ca 4gånger i veckan=) ca 1timme per gång. Idag har jag varit o kört ett core pass, som var sjukt jobbigt idag igen, men känner att det går lite lättare än första gången i alla fall. så det finns nog några små magmuskler där inne någonstans ;)

Ikväll blir det fotboll, hejjar på Sverige men jag tror ju att Holland kommer ta det iaf.. Blir så less på Äcklet bara. På tv4 har dom en "egen" kamera för honom. Usch o fy för det!

Näää, nu dags för lite sen midfdag men så blir det när man jobbar till sent o så ska man träna efter de!

Hejja Sverige

1 kommentar:

  1. Du är så himla duktig Carro! 4 gånger/vecka är kanon!!! Du måste ju bli riktigt trimmad! Jag var o simma en dag förra veckan, det var vad jag gjorde den veckan... Smisk borde jag ha för jag är så fruktansvärt lat. FÅr gå o simma i morgon tror jag... Kram kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla