torsdag 28 oktober 2010

vilken dag...

Inte spec. positivt heller. Har haft värsta konflikten med en av mina arbetskamrater idag, kan säga att det var en rejäl KULTURKROCK som skedde. Jag tycker att man borde kunna få svar från föräldrarna om deras barn ska vara på dagis/fritids i god tid medan den andra personen tyckte att det går ju inte o att det är svårt att ta fram för SFI är spec. Ännu mer spec om man går på sos bidrag. Jag tror o tycker att alla borde ju ha en läroplan, alla borde ha schema o alla borde kunna fråga sin lärare om man inte vet. Men så är det tydligen inte. Blev så fruktansvärt irriterad o arg att jag lämnade mötet o gick ut!! Får väl se hur det är imorrn. Tur att det är lov nästa vecka o att jag är ledig mån o tis.

Har även varit otränat ikväll, fruktansvärt jobbigt men mycket skönt efteråt som vanligt. Tror dock att jag kommer att ha träningsvärk imorrn... =/ Känner mig stel nu lixom, ska stretcha lite sen innan jag ska gå o lägga mig.

Har även hunnit med att köpa julklappar idag!! Nu har jag tre personer klara. Kan väl kanske tänka mig att det blir något mer till mosters bustroll, är ju så roligt att handla sånna grejer=) Nu är det bara dom svåra paketen kvar=(

nää, Nu blir det soffan för min del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla