söndag 10 oktober 2010

slut i kroppen

Kom hem för ca 30 min sen, har varit o tränat med mamma o Pernilla (mammas arbetskompis). Vi körde ett afro pass och jag körde ett core pass. Idag var det fruktansvärt jobbigt. Det var Cia som var instruktör och hon kör stenhårt! Redan innan kännde jag mig stel o öm i musklerna, träningen gjorde det inte bättre! Känner att mina armar väger hur mycket som helst nu, magen gör ont, benen är ömma. Men det är skönt att man känner av musklerna ;)

Var ute hos mamma o pappa i går o grillade o gud vad gott det var! Var jättelänge sen vi grillade, o grillast är godast ;) Hann med o spela lite kort också. J. vann båda gångerna i plumpen. =/
Fick även mina byxor som vi skickade efter i augusti!! Fick även en liten fin sminkväska med en kajal penna i turkost o en ögonskugga i ljusbeige från Make Up Store. Det var ett erbjudande då när man skickade efter kläder att man skulle få de.

Nu ska jag se om vi ska hitta på något idag...Är ju rätt fint väder ute så de kanske vi tar till vara på!

3 kommentarer:

  1. Det var så roligt när ni kom och vi åt lite gott och blåbärspajen den var god den oxå.Jag sitter och surfar för jag har tagit medel så att jag ska tömma tarmen och får springa på toa var 5,e minut men vad gör det.Det är marknad på vaksalatorg imorrn så vi ska gå och titta efter röntgen.God Natt!Hälsa Joxå.

    SvaraRadera
  2. åhh vad roligt o spela kort, varför gör aldrig vi det här hemma..?=)
    duktig du är som tränar, hur ofta tränar du egentligen?

    SvaraRadera
  3. Håller med Sanna, hur ofta tränar du? Du är skitduktig!!!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla