onsdag 6 oktober 2010

Ska försöka knåpa ihop några rader tänkte jag=)

Har en tant på mitt jobb som är helt KNAS!!! Vi går inte ihop alls, det är första människan jag inte går ihop med genom jobbet!! Jag kan ta mycket o många olika människor men henne är det kört med! Blir tokig innombords bara jag ser henne... Tror det är lika från hennes sida också. Men man får prata av sig med dom andra som typ känner liknande så blir det bra! Tur att jag kan prata ut med dom!!! Annars hade väl stackars J fått tagit allt...

Imorgon ska vi ut i skogen igen med barnen, vi ska gå o se om våran koja är kvar! Hoppas verkligen att den är det, men man vet ju aldrig med Gottsunda.....De är inte som på andra ställen lixom... =) Såg på vädret att det skulle regna förmodligen, typiskt!!

Har påbörjat en liten förkylning nu också... Vill inte att den ska bli värre så denna vecka blir det lugnt från träning. Känner i kroppen att den behöver få vila... Tråkigt eftersom jag kommit igång bra nu!

Nu ska jag kolla upp om vi ska kolla på ngn film ikväll kanske.... =)

1 kommentar:

  1. vI HAR TRÄNAT PÅ kUNGSGATAN OCH DANSAT DISco och det var roligt men jobbigt.Tänkte på dig men hade ingen telefon med mig annars hade jag ringt till dig och berättat om detta.Jag ska baka bullari helgen ochköttbullar kan väl oxå slinka ner i kassen.ha det så bra!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla