söndag 20 december 2009

4:e advent o JUL stämning

Jag har JUL STÄMNING!!!!!!! Trodde inte jag skulle kunna få det i år, men nu har den kommit.. Lyssnar på massa jul musik via Spotify, tänk vad pampigt det är med rätt sångare!! Försöker att hitta Tomtarnas vaktparad, men hittar inte den låten så jag kan få hem den!!! J. ville ha den som ringsignal på mobilen så att han är lite julig...Men ser inte ut att bli något av med det.

Idag har vi varit till mamma o pappa där världens bästa Ella var!! Såå roligt att se henne igen=) Går lite långt mellan gångerna nu, tyvärr...Hon har växt så mycket o nu kan hon nästan säga mitt namn också=) Blir typ: Caliin. Svårt med R tror jag..Syster tror att det kommer från dagis mycket eftersom dom små barnen säger ofta J istället för R. Vi blev även bjudna på hemgjord pizza som mamma bakat!! Var jätte gott, fick med oss hem också så maten imorgon är fixad!!

Nu ska jag hämta nått att dricka för jag tror bestämt att skinkan på pizzan var salt....
Ha en bra julvecka=)

2 kommentarer:

  1. Lyx med matlåda från mammsen ;-) inte alls tokigt! God jul till dig o John hoppas ni får det fint! Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Vad roligt o träffa familjen, även om det inte blir ofta alla gånger så ser man alltid fram emot det.
    mm gillar mamma ewas mat, o kakor såklart_:)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla