tisdag 22 december 2009

Sista arbetsdagen!

Jobbar sista dagen för i år. Tänk vad denna höst gått fort...Idag på jobbet blir det mys, har öppet från 10-15 idag eftersom de flesta slutar skolan idag o då innebär det ju att dom slutar tidigt. De finns dom som fick sluta redan igår också...Vi ska väl smaka på ischokladen som vi gfjorde i fredags också idag.

Imorgon blir det jushopping för min del. Ska även åka med min guddotter till frissan. Hon ska bli julfin. Efetersom jag är ledig o mamma o pappa ska handla så tyckte vi det passade bra att göra på det viset. Hade kunnat göra de idag men ikväll får vi besök av Micke. Det blir lite ont om tid då, inge roligt att stressa!!!

Blir ett kort inlägg för jag ska hinna med att ringa om klipptid o fixa lite innan jag ska åka...
Ha en bra dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla