onsdag 23 december 2009

GOD JUL

Önskar er alla en GOD JUL!!
Åker bort till Söderbärke över julen och även en sväng till Järlåsa så klart! Men det innebär att det inte blir nå data tid för min del så jag passar på att skriva de nu istället!!

Idag har jag varit med världens bästa Ella o klippt henne. Hon var så duktig så, hon berättade för tjejen att hon ville ha kort hår o att luggen brukar vara sned. Sen att hon ville ha färg i håret, lila o grön skulle de vara. Det blev sååå fint så. Hon fick klubba efter klippningen, hon var mycket nöjd!
Vi blev upphämtade av mamma o pappa o fortsatte vidare till Boländerna o Ö&B. Vidare till Jysk, biltema, Rusta o IKEA. Hann med en sväng på Gränby också. Men fyyyyy va trött jag är nu!! Alla männsikor bara irrar runt o stressar...Blir inte bättre av att man svettas när man är inne o fryser ute. Kan ju inte klä på sig ordentligt lixom, är det jobbigaste!!
Hittade allt jag ville i alla fall o de är skönt. Blir lite julklappar iår. Det är mer tanken som räknas tycker jag. Nu har jag det roligaste kvar o de är att slå in alla paketen!!!! Men först blir det lite mat...

GOD JUL
Önskar jag Er alla!

2 kommentarer:

  1. God jul till er också, hoppas ni får en underbar jul.
    Om det är till någon tröst så har jag inte slagit in några paket än jag heller. kommer bli uppe länge ikväll..

    Hälsa till alla!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni haft en fin jul vännen! Kram kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla