fredag 4 december 2009

Har nyss kollat klart på veckans idol...Synd att det var Tove som åkte ur! Tycker att hon har gjort enorma framsteg o hon förtjänade en plats i globen! Rätt att Calle fick en plats men nja för Eriks. Han har en enorm röst o den enda i sitt slag (vad jag hört). Men han har inte utvecklats lika mycket som dom andra två...Förstod någon stans att han skulle gå ända till Globen men man hoppas ju alltid!

Annars har det varit en lugn kväll. Har ju jobbat idag o handlade innan jag åkte hem. Va ju inte hemma försen vid halv 6 å då ska man fixa mat o allt annat innan idol=) Fredags nöjet nr 1. haha

Var kul att komma tillbaka till jobbet idag, höra att man varit saknad är ju en stor ego-boost!! Fick hjälpa en av tjejerna med sin matte läxa också, lite svårt att förklara hur man ska räkna gånger o delat när det är såå enkelt för en själv. Men jag fick henne o förstå så jag är nöjd=) Vi hade även en tjej som heter Amanda där idag som kommer lite då o då o dansar med oss. Hittills har vi lärt oss tre koreografier. Man blir helt slut av att dansa, men shit va kul det är!!!!! Hade inte tänkt vara med först eftersom jag varit sjuk i veckan men det var svårt att hålla sig när dom började=) Jag tycker ju som sagt att det är sjukt roligt med dans!! Får väl se om jag stretchat ordentligt eller om jag får träningsverk efteråt...

Nu ska jag gå o dricka ngt, väldigt törstig...dags för sängen snart också!
God natt folket!

2 kommentarer:

  1. Jag håller med, är så glad att Calle kom vidare till finalen, han är ju den jag tycker har utvecklats mest. o sen vilken röst.. love it!

    Skoj med dans, du får lära mig sen då;)

    SvaraRadera
  2. Alltid roligare o komma tillbaks när man är efterlängtad... Vill helst också ha nå snabbt o lätt på fredagen men ändå nå gott, o de e inte så lätt o få till!!! Hoppas allt är bra annars!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla