torsdag 10 december 2009

Jullunch

Idag är det jullunch på jobbet=) Den ska tas in på Skarholmen, ligger nära vattnet tydligen. Har inte varit där men det blir nog bra! Ska sammåka från klubben idag vid halv tolv tiden. Man får väl ta på¨sig något finare, de är ju faktiskt Nobel dagen! Hörde på radion att Norge ska betala typ 1,5 miljon för att Obama ska komma dit, å då har han med sig egen limosin o liknande!! Helt sjukt....

Igår så bakade jag pepparkakor på Hornet. Barnen var väl inte så intresserade av att kavla deg o få ut kakorna, var ju roligare o godare o äta dagen! ;) Men jag fixade lite så dom hade o dekorera lite senare på dagen! När jag kom till klubben så hade vi ramar som skulle målas, det blev lite färg lite här o var! Tur att vi hade klätt in borden med en svart sopsäck... Vi hade även sista dagen i sporthallen där jag o killarna spelade fotboll. Dom försökte lära mig någon form av utslagnings grej med att förloraren får stå med rumpan emot dom andra o kanske få en boll på rumpan. Fattade inte mycket alls kan jag ju säga, men jag hängde på. Tur som de var hann vi inte färdigt så det var ingen som blev skjuten på rumpan!!

Annars måste jag VARNA er.... Beställ ALDRIG något från onlineticketexprss.com!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi blev ju som sagt blåsta på biljetterna till matchen o skulle få pengarna tillbaka, men har inte sett röken av pengarna!!! Inte heller fått svar på mina mejl jag skickat!! O ringer man så hänvisar dom till mejlen. >Nu ska jag gå via banken o göra en reklammation, så hoppas på det bästa!!! Men akta er!! Ni vill inte göra samma misstag som vi gjorde!!!!

Nu blev jag upprörd, hmmm inge bra.....bäst att kolla lite fb så kanske man blir gladare!
Ha en bra dag!


5 kommentarer:

  1. Jag hörde de sa 15 miljoner nu på radion!`???!?! ÄR DET SANT? Fatta att de ens betalar det för hans säkerhet... Men fy för o bli lurad, man blir ju inte annat än vansinnig! Hoppas du får en fin dag Caroline! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Nu är det tydligen 150 miljoner!!!! Kolla den här länken: http://www.expressen.se/Nyheter/1.1808712/barack-obama-har-landat-i-oslo tur det inte är svenska skattepengar...

    SvaraRadera
  3. ja, jag kanske kom ihåg fel...de va 15 ngt många nollor ialla fall!!!!

    SvaraRadera
  4. usch helst sjukt vilka pengar det ska betalas ut för en del människor..

    mm gött med jullunch, antar att du hade det riktigt bra?

    SvaraRadera
  5. Ja det är tråkigt om ni inte får tillbaka pengarna men det är ju så det kan bli.Hoppas att julmaten smakade bra visst är det fint på Skarholmen var maten god? God Natt från mamma och pappa. Vad ska ni göra i helgen? Vi ska inte göra nåt spec.pappa äter julmat på Flustret på lördag och sen ska vi inte göra så mycket.Fortsätta att plocka fram julen och granen.Hälsa J.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla