onsdag 28 oktober 2009

en hektiskt vecka...

Hittills har denna vecka varit fullt upp. Började veckan med att åka ut till Alnäs, ett fritidsområde med diverse saker man kan göra ute tex. höjdbana, klättervägg,beach volly plan, tennisplan, fotbollsplan mm. Vi skulle stapla backar och spela kubb. Blev lite korv grillning också. Jag hade klätt på mig ordentligt med underställ och allt, men det var ju inte sååå kallt ute. Men hellre för varm än att stå o frysa ute! Hade även med mig Torsten, så efter Alnäs skjutsade jag hem honom till hans syster i Sävja. Tog mig vidare ut till Hbey o gruppen, började två nya tjejer där=) Roligt med lite nya ansikten men samtidigt konstigt eftersom vi "oldisar" bara har två gånger kvar. Vi disskuterade detta o vi skulle tänka över om vi ville ha tio gånger till för att få ihop gruppen o så. Får väl se hur det blir...Jag vet inte riktigt än hur jag ställer mig till det....
Efter Heby så skulle jag hämta John, men först hämta upp Torsten=) Vilket John inte visste om, det blev en trevlig överraskning för honom=)

Igår var vi o badade i Gottsunda badet med barnen. Var helt slut efter dagen. Hög ljudnivå, varmt o fuktigt som det är i en simhall. Badade o busade hela dagen med barnen=) Var väldigt roligt! O deras "nya" rutschkana var väldigt rolig! Går utanför huset och var med två spiral kurvor eller hur jag nu ska förklara, det tog lite längre tid att åka iaf! Mycket roligt!!!

Idag blir det att åka till Tiundaskolan i Svartbäcken för att hoppa studsmatta. Det är stora studsmattor som KFUM´s gymnaster ska hålla i. Vi får väl se hur det går=) Vet inte om jag ska våga mig på att hoppa lite....

Nää, nu ska jag kolla vidare!
Ha en trevlig dag!

1 kommentar:

  1. åhh studsmatta är ju ritkigt skoj, hoppas du vågade dig på att hoppa:)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla