torsdag 22 oktober 2009

Fick ett sms av Therese igår som undrade om jag ville hänga med henne o Jeanette till Linda på lördag, dom åker ändå förbi o frågade om dom skulle plocka upp mig på vägen. Riktigt roligt att träffas igen verkligen! Så jag tackade Ja, så dom kommer på lördag förmiddag vid 9 tiden, sen bär det av till Sala o ut i skogen=)

Har varit på klubben dom senaste dagarna o fick många välkommen tillbaka av barnen! Kul att höra att man har varit saknad. Var ju sjuk förra veckan... Idag har dom varit helt vilda barnen, det är torsdag o då bakar vi tillsammans med några av barnen brukar vara 2-3st. Idag var det tre tjejer som bakade olika grejer. Inte lätt när man ska se till mellanmål o tre olika bakningar kan jag ju säga! + alla andra barn som också vill baka, eller ja, dom ville smaka smet o slicka skålar mest! Men det gick bra i alla fall, fast nu när man är hemma blir man helt matt!!

Annars har det inte hänt mycket här, tisdag o onsdag ängnades åt champions leauge o fotboll. Tyvärr gick de ju inge vidare för vårat lag, men det visar ju att dom är mänskliga fast man glömmer det=)

Nu ska jag ordna lite här hemma innan det blir att kolla film=)
Ha det bra!

4 kommentarer:

  1. Åhh vad roligt, du får väl häsla så mycket från mig då:D

    SvaraRadera
  2. Låter som du trivs vännen, det är ju kanon!!! Hur gamla är barnen du jobbar med??? Ha en trevlig helg nu! Massa kramar /Anna

    SvaraRadera
  3. Barnen är mellan 9-12år=)
    o Tack de samma!!!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla