onsdag 7 oktober 2009

I går så var jag på fika med mina gamla vänner från Runhällen/Heby. Det var nämligen Therese o Jeanette från Runhällen och Linda från Heby, sen hade ju Therese med sig sin Samuel som är såååå söt! Han är ca 2½ månad gammal=) Pigg liten krabat som var vaken under fikan!! Otroligt stark i kroppen för att vara liten kille=)


Therese, Linda och Jeanette

Samuel
Vi gick igenom "gamla bekanta" som man gör när man inte träffas på länge. Fick lite skvaller o delade med mig, men tänk vad bra att Fejjan finns så man kan vara lite uppdaterad=) Vi hade i alla fall en riktigt trevlig kväll på Waney´s(??). Vi ska väl försöka få ihop någon klassfest tror jag, men man ska ju ha en plats som passar alla o tid o allt annat! Inte lätt att få ihop. Vi tänkte att man skulle försöka att samlas alla, känns som om man "bestämmer" att man ska träffas o sen så rinner det ut i sanden...Tråkigt!!!! Blev bjuden på ljusparty också i slutet av oktober, får väl se hur det ser ut i almanackan då.!

Sötaste Samuel


Men TACK tjejer för en väldigt trevlig o mysig kväll!

Annars sedan sist har jag varit en sväng till Heby för gruppen. En av de "nya" tjejerna hoppade av?! Snopet o konstigt, men synd för henne för det är ASBRA att va med i gruppen!! =)

Har även varit o jobbat på Klubben. När barnen kom så hejade jag på dom å sedan frågade de direkt om jag ville spela monopol med dom igen, jag fick vara bank! Blev tre tjejer o två killar som spelade + jag. Är riktigt roligt hur dom går in helhjärtat för spelet, dom struntade i data-tider o biljard/pingis o taga. De var inte intressant! Jag tycker att det är bra att dom får lite "riktiga" spel att spela o inte bara framför datan. Sen får dom ju räkna o läsa i spelet o så, mycket bra för dom! Idag på klubben så har vi 1timmes tid i sporthallen i Gottsunda, då brukar det spelas fotboll. Får se vad barnen vill göra idag! Blir första gången för mig att vara med där, blir spännande att se hur det funkar.

Nu ska jag surfa vidare=)
Ha en bra dag!


3 kommentarer:

  1. Kul o träffa lite "gamla vänner"!!! Va bra att du anmält dig för blodgivning. Det gäller bara att få ändan ur, vi har alltid lämnat blod innan men när vi flyttade ner till Skåne tog vi oss liksom inte iväg (hade uppehåll på ca 3år hmmm) men nu har jag lämnat 2 gånger!!! KRam Anna

    SvaraRadera
  2. Vad kul att ni fick träffas och skvallra lite om de andra som ni känner gemensamt.Tänk vad tiden går fort när man slutat skollan.Skulle ni inte ha en återträff i Runis för att åter spegla den gamla skoltiden där?

    SvaraRadera
  3. åhh vad roligt o träffa jeanette o Theese, var så länge sedan man såg dom,
    håller med mamma ewa, en återträff med alla från runhällen vore ju super skoj:D
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla