söndag 11 oktober 2009

ohh nooo

Har fått jobbig hicka precis!!! Fettjobbigt=/

Förutom de så har jag fått ont i halsen, kommer väl en ordentlig förkylning snart också. Kände redan förra veckan i kroppen att något var på G. Min älskling ligger ju sjuk hemma också, han hostar o är täpp i näsan. Hoppas det inte är någon svinis bara. Palla med det?! Nääää absolut inte! Men vi kurerar oss med halstabletter o äter soppa=)

I går var mamma o pappa här för pappa skulle hjälpa oss med vårat avlopp i köket som har stinkit som jag vet inte vad. Men nu har min kära far sillikonat runt omkring området där det var glapp. Nu luktar det sillikon under diskbänken i stället=) Ska nog köpa en såndär luftrenare o ställa in där tror jag. Sen passade jag på att lura på pappa att spika fast våra lister. Jag försökte här om veckan att spika, men blev så sur o less på att det inte funkade så jag beslöt mig för att pappa kan göra bättre=) Hängde på dom en sväng till ÖB också. Där hade dom redan börjat med jul saker! Helt sjukt! Man tröttnar ju på julen innan den ens börjat juh. Jag tycker att dom borde vänta tills i mitten av november. Folk hinner ju iaf köpa sina saker.

Får väl se hur det blir imorgon med att åka till Heby o gruppen, tror ju inte jag kommer vara bättre imorgon då jag känner mig sämre i halsen än vcad jag gjorde i morse.

Nu ska jag kolla vidare innan vi ska fixa till lite mat här hemma.
Ha en bra kväll=)

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du orkar åka till Heby för det är väl bra ,men är man sjuk ska du inte göra det.Jag har sovit en stund på eftermiddan för vi tittade på Tv och jagg somnade så gott.vi har tvättat och varit till Åloppe butik och tittade vad dom hade där för kött. Krya på er så hörs vi sen:kram

    SvaraRadera
  2. håller tummarna för att du ska bli piggare, inge roligt o vara sjuk heller:(

    Krya på dig..

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla