lördag 31 oktober 2009

slapp lördag

Vilken slapp dag vi har haft idag...Inte gjort många knop alls, vaknade vid sju men behövde inte gå upp!! Va upp o kissade sen gick jag o la mig igen=) J. satte sig vid datan o läste lite fotbolls uppdateringar, men han blev lite trötter han med så han kom o la sig igen. Sååå skönt att man bara kan vara en dag!!!

Har ju haft en vecka som tagit på krafterna kan jag ju säga. Har väl somnat vid nio tiden på kvällarna, helt utslagen! Barnen har så mycket energi och så låter dom så högt. Dom har inte lärt sig än att man inte behöver skrika!! =) Men jag haft en väldigt rolig vecka, man känner mest av det när man kommer hem till lugn o ro.

I dag fyller min Sanna 25år, så grattis till henne! Tänkt åka till henne på måndag o gratta henne i efterskott, ska ju ändå åt det hållet på måndag. Ska bli roligt att ses igen, var ju ett tag sen nu igen....

Har även fått en förfrågan om att träffa ytterligare en av mina barndomsvänner. Ska väl försöka få in en liten träff här framöver! Inte så lätt att få in när jag jobbar eftermiddagar...Men det ska nog fixa sig!

Nu ikväll blir det fotboll för våran del. Barcelona spelar idag mot Osasuna borta, vi hoppas o tror på vinst! I morgon avgörs ju även allsvenskan, Hejja IFK Göteborg!!! Aldrig att AIK tar det!! Fyyyyy F-N om dom vinner, äckliga gnagare!!!!

Näää, nu ska jag kolla vidaer lite granna=)
Ha en bra kväll allihopa!

5 kommentarer:

  1. Ullared är häftigt och en upplevelse=) Man tror inte sina ögon när man ser vilken kö det är in och hur många kassor dom faktiskt har (50 st ca). Åk dit om du får chansen.
    Ja jag har shoppat en hel del,känner mig nöjd. Kram

    SvaraRadera
  2. åh tack sötnos:D
    ska bli lajbans o ses imorrn,. finns fika kvar så det kan vi gotta i oss:D

    SvaraRadera
  3. var de skönt att kissa då? hur fan kan man skriva nått sånt på en blogg?

    SvaraRadera
  4. Det var ganska enkelt att skriva det!!! Finns andra männsikor som skriver massa annat skit!
    åå ja, de va skönt en stor lättnad faktiskt!

    SvaraRadera
  5. De här måste vara rekord med besökare på din blogg hur känns de?

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla