söndag 1 november 2009

hahaha vad man kan irritera människor=) Roligt att höra vad folk stör sig på! Jag hittar inte på saker på min blogg o ljuger inte ihop massa iaf, om folk har problem med det så....SKIT i o läs min blogg då!

I morgon ska jag till Sala o träffa Sanna o Norah! Ska bli sååå roligt att ses, är ett tag sen.

Idag händer det inte mycket alls, håller på att tvätta bara. Det kanske inte är så bara, men man kan ju inte göra mycket annat. Våra maskiner i tvättstugan tar ju "bara" ca35min för att bli klara. Skönt att det går snabbt faktiskt.

Har inte mycket annat att skriva idag, men kände att jag borde skriva något iaf. Borde bli bättre på att uppdatera, men känns fel när man inte ha något "nytt" att skriva.

Ha en fin söndag!

2 kommentarer:

Välkomna till Caroline´s Bubbla