tisdag 10 november 2009

Har nyss avslutat ett samtal med hon som är föreståndare för öppna förskolan på KFUM. Vi bestämde att jag ska komma dit på torsdag morgon som min första dag hos dom! Ska bli spännande o se vad som händer hos dom. Kommer att vara där på förmiddagar till lunch tiden o sedan fortsätta till klubben på eftermiddagarna. Blir ombyte i jobbet men jag tror det blir bra när jag kommer in i det hela.

Igår var jag till Gåvan o till Jenny. Det är en mina barndomsvänner som hörde av sig på fb o frågade om vi inte skulle träffas. Tänkte att dte passar ju bra på måndag förmiddag då jag ändå åker åt det hållet. Var jättekul att träffas eftersom det var år o dar sedan sist vi sågs=) Såååå Tack Jenny för trevligt sällskap o väldigt god cheescake! ;) (den var med massa vitchoklad i)

Kollade på fotbollsgalan igår...fyyy va tråkigt att man vet vem som får priserna i förväg, det blir ju ingen överraskning direkt eftersom Sverige inte ha så många världs stjärnor...+ Att han är det största Äcklet.....Det var ju inte mycket att se på, men ändå..Efter det så sändes det ett speciellt programm om Henke Larsson o hans 17år i fotbollsvärlden. Helt sjukt vad stor han är! Men rätt självgod, de har man väl rätt att vara iofs om man har gjort de han gjort=)

Näää, nu måste jag gå o fixa lite frukost till mig, de kurrar i magen=) Ska åka till Gränby i dag innan jobbet o försöka att byta min skor, de har nämligen släppt i gummit vid vristen o de va inte länge sedan jag köpte dom...borde hålla tycker jag!! jaja,
Ha en bra dag nu!

1 kommentar:

  1. Tack fina du! Jag tycker det är skitskoj att läsa om dig också! Trots man bor så långt bort får man en liten iblick i ditt liv också! Kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla