tisdag 3 november 2009

Jag sitter här o funderar på om jag ska ta mig till Akkis o lämna lite blod... Har anmält mig på geblod.nu och har nu fått hem ett brev där det står öppettider o vart jag kan ge blod. Finns sånna där blodbussar som kommer till bla. Gränby, men det vill jag inte göra! Känns skabbigt... När man kommer dit (Akkis) första gången så får man fylla i en hälsodeklaration och ge ett "blodprov" för att de ska se så att blodet är tillräckligt bra å så. Har varit med pappa när han gav blod för massa år sen när jag var liten, så jag vet ju hur det funkar=) Jag ska ge det en chans i alla fall, gör en liten grej för mänskligheten, haha...

Efter en sväng till Akkis blir det att åka o jobba. Får väl se vad vi hittar på idag där borta. För ikväll när vi kommer hem är det dags för att ladda inför fotboll ikväll!! Tror vi går över till grannen o kollar Milan-Real Madrid istället för den match som dom visar på 6. Skönt att grannen lånar ut sin lgh/box till oss fast han jobbar, Tack snälla Martin!

Näää, nu ska jag fixa till lite saker innan jag ska iväg!
Ha en bra dag allesammans!

2 kommentarer:

  1. Tur det finns lite modigt folk här i världen, jag hatar ju nålar o skulle nog inte våga utsätta mig för något dyligt:p
    ATck för igår.o tusen tack för blommorna o dom fina blöjorna, men som sagt skulle ju inte ha något ju..
    kram

    SvaraRadera
  2. Du e duktig Carro!!!! Det är en god gärning! Kram på dig!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla