torsdag 26 november 2009

Nedräkning

Nu är det bara 11h 23min tills pappa kommer o hämtar oss för att ge oss skjuts till Arlanda!! Har packat färdigt förutom toalettgrejerna som ska ner imorgon bitti. Är lite nervös nu, inte bara för resan utan för hur de ska gå i matchen, hur ska man ta sig runt på en stadium som tar in nästan 100 000personer??!! Har lovat att jag ska vinka till Karim (från jobbet). Undra hur stor chansen är att dom filmar just oss??? J. har massa fjärliar i magen också, detta är en dröm resa för honom. Han pratade nyss med sin pappa som frågade om fotbolls biljetterna o då blev han nervös.. lugnande honom o sa att biljetterna kommer till hotellet o det står rätt adress på pappret jag har fått från dom. Vi får väl se=)

Vi tänkte ta en avskeds middag idag o fira, blir hemkörnings pizza=) Pallar inte laga mat idag, skönt att slippa ibland=)

Till Sanna: Kameran är full laddad o helt tom, så det kommer gbaranterat upp kort här senare när vi kommer hem=)!!!

Nu ska jag fixa lite innan pizzan anländer=)
....11h 18min....

2 kommentarer:

  1. Ha nu en supertrevlig semester! KRam Anna

    SvaraRadera
  2. åhh vad roligt, joppas ni får en jätte trevlig resa. ser fram emot bilderna sen då
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla