torsdag 5 november 2009

miss you...

Fyyy vad jag fryser nu... sitter med filt på mig vid datan, jag brukar inte frysa, men fy va kallt de ha varit/är idag.

Idag på klubben så har jag ordnat med en frågesport som barnen kommer att få göra när det kommer att bli övernattning på Alnäs för dom. Barnen var villiga att hjälpa till o leta frågar. Jag hittade nämligen på massor av frågor (typ m.i.g/ TP frågor), var tvungen att läsa en hel del för barnen är inte sååå gamla än, men hittade lite av varje som jag tror att dom klarar av. Vissa frågor gjorde jag om lite eller la till svars alternativ till. Ami skulle renskriva dom på datan så o skriva ut dom lite senare. När jag höll på att skriva frågorna kom en av killarna o frågade om jag kunde svara på frågorna (han tog andra frågor), blev förvånad när jag kunde svaren, men så kom de fler barn o dom kom fram till att jag var ju vuxen o det var därför jag kunde så mycket!

Till något helt annat...Jag saknar min Ella SÅÅÅÅÅ mycket!! Har inte träffat henne på 1½ månad tror jag...Hoppas att få träffa henne snart, blir väl antagligen till mammas födelsedag nu i november, men ändå...Saknar det lilla bustrollet!!!

Förresten de där med att ge blod. Fick "bara" fylla i papper o ta 5blodprov denna gång. Får svar om ca 4-5veckor om jag är lämplig att ge bort mitt blod.... Kändes lite konstigt att sitta i den där stolen som dom har. Typ en tandläkarstol fast mycket skönare=) Det är nämligen så att man helst ska ha huvud och fötter i jämnhöjd när man ska ta blodtryck o ge blod. Kände mig helt snurrig när jag blev "upprest" till sittande, kände hur blodet föll från huvudet, lite coolt faktiskt.

näää, nu räcker det för denna gång=)
Ha en bra kväll!!

1 kommentar:

  1. Hoppas du blir godkänd som blodgivare då ;-) Blir du säkert! Men tänk sen när du ska lämna 4,5 dl då, så snurrig du kan bli då! Du får ta det försiktigt! Jag har bytt blogg nu som jag mailade dig till: http://iannasliv.blogspot.com Trevlig helg till dig vännen! Kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla