fredag 13 november 2009

Fredag den 13:e....vad för hemskt kommer att hända idag då??? neeee, jag är INTE skrockfull=)

Igår var jag för första gången på öppna förskolan. Det var väldigt annorlunda jämfört med Klubben. Men föräldrarna som var där var trevliga o barnen gulliga=) De flesta barn var mellan några månader till 2år kanske. Inte så mycket att leka o hitta på saker med dom, men men... Jag bakade en morotskaka iaf som dom ska ha idag när fotografen kommer. Jag börjar senare än vanligt idag för jag, Ami o Van ska ha övernattning med alla 10 tjejer på Alnäs idag. Vi har fixat att dom ska få göra lite nagel grejer. Caroline på öpnna hade så man kan stämpla motiv på naglar eller göra fransk manikyr. Hon berättade att det var "enkelt" men lite pilligt. Tror att tjejerna kommer bli glatt överraskade=) Vi har även ordnat med en frågesport med pris till vinnaren. Sen finns det en brasa inne i rummet där dom ska sova, o den ska såklart tändas!!! Kommer bli mysigt, jag kommer dock inte sova över utan blir bara med i kväll.

Shit va nice det är att lyssna på bra musik på hög volym=) Gör det nu, vilken skillnad det blir jämfört om man bara lyssnar på "normal" nivå. Mycket bättre!!! Känner musiken på ett helt annat sätt!

I morgon ska vi ut till m o p. Syster, Ella o de andra två kommer coskå. Dom ska fira mamma nu i helgen eftersom dom inte kan komma till öppet huset som är nästa lördag. Har ju mamma som fyller jämt i år!! Ska bli kul att träffa Ella igen, va ju sååå längesen!! Så de blir fullt upp skulle jag tro i morgon.

Nu ska jag äta något innan jag ska iväg till jobbet.
Ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla