lördag 7 november 2009

snart läggdags!

Har varit en lång dag idag...
Började dagen med att gå upp med älsklingen o körde honom till jobbet, väl hemma blev det lite data medan jag kollade på vakna med the voice. Skulle vara på jobbet vid halv elva eftersom det är en i personalen på kvällen (fritidsgården) som fyllt år o bjöd på fika. Var jätte trevligt o vi fick även reda på/blev bjudna på jullunch. Detta kommer att vara den 10/12. Efter fikat satt vi o läste UNT o pratade lite granna o smått o gott. Jag o Van gick igenom lite pyssel grejer också, hittade massa garn som jag skulle testa göra armband av, har inte gjort det själv sedan jag gick i 6:an kanske. Men det blev lyckat o jag fick "beställning" på 3 till som jag ska göra nästa vecka=)
Sedan kom tre av poliserna som tillhör Gottsunda gruppen förbi på fika. Barnen blev galna så vi tog en frågestund med poliserna. Efter det så ville barnen spela pingis, biljard med dom. Stackarna hade fullt upp, barnen tog deras mössor o batonger o sprang runt. Barnen tyckte också att dom borde bli bättre på pingis (dom förlorade alla tre mot barnen). Poliserna lovade att dom skulle öva till nästa gång dom kommer!! Vi får väl se hur det går med det=)
När poliserna gått, blev det fredagsfika för barnen o sen var det dags för Amanda att lära dom dansa. Hon kommer några gånger per termin o har danslektioner med barnen.
Sen kom min älskling o vi åkte hem...utanför porten så mötte vi grannen, han kom över o vi blev bjudna på mat!! Vilken lyx va??
Sen har det varit NCIS o Idol för hela slanten ikväll=)
Nu är det dags för tandborstning och sedan sängen!
Godnatt o sov gott!

2 kommentarer:

  1. Låter som du har det riktigt bra på jobbet=)
    hmm det där att göra armband av garn, hur gjorde du då? sådär när man knyter o grejer med riktigt tunt garn eller?

    SvaraRadera
  2. jaa precis, man har fler trådar o så knyter man o grejjar. med ganska tunt garn!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla