onsdag 25 november 2009

veckans jobb är över.......

Nu har jag jobbat sista dagen för denna vecka! Är ledig imorgon för att hinna tvätta, packa o sånt. För fredag morgon är det BARCELONA!!!!!!

Har "bara" varit på öppna förskolan idag. Jag o Lena fick varsin bakelse (stor choklad bit) av chefen idag till fikat! Mycket gott men oj oj vad mastig den var! Massa choklad, nästan som en schwartswald tårta (vet inte riktigt hur de stavas men men). Jag gick även igenom o kollade vad vi kan göra för jul pyssel. Finns massa grejer o hittade på kanske 10saker att göra. Så nu har vi bestäämt att måndag den 7dec ska vi jul pyssla o måndagen efter ska vi trycka/göra schabloner på tröjor/bodys. Då blir det även lite lucia firande med lussebullar o pepparkakor!

När jag slutade idag mötte jag upp J. som hade varit o klippt sig, blev jätte snyggt! Vi gick o växlade pengar inför resan, hann förbi telias butik också för att se på ny mobil. Hittade en jag vill ha men måste fundera lite ekonomiskt först! Det är ju inte billigt med ny mobil direkt!!!

Nu har vi kommit hem o ska kolla lite film.
Ha de bra!

2 kommentarer:

  1. HEJ!!! Hoppas ni får en trevlig semester!!! Hoppas du hinner kika in på min blogg o klicka dig vidare till Niklas o rösta på mig om att bli veckans blogg... Kram Anna

    SvaraRadera
  2. hej hej.. åh vad roligt, hoppas ni får en underbar resa nu=) vill ha en uppdtaering med bilder när du lkommer hem sen.. haha hårda bud=)
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla