torsdag 19 november 2009

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!

Idag fyller min älskade mamma år!! Massor med kramar o grattis till henne! Vi rå gjorde tillsammans attt vi skulle komma ut på lördag o att vi hopppar idag pga av att jag inte ha nå vinterdäck på än o hon hade fullt med folk hemma. + att det blir sent om vi skulle åka ut ikväll. Blir bara en snabbis i sånna fall, tar det hellre på lördag när det är öppet hus!

Var ett tag sen jag skrev nu igen, dagarna går fort!! Har hunnit med att vara på öppnaförskolan 2 dagar o klubben 3dagar. På öf fick jag en ny kompis idag! Vi satt o lekte o bakade med play-doo deg o jag fick göra dinosaurier, en polis bil o en haj. Inga dåliga krav han hade på mig, hihi. Föräldrarna bad nästan om ursäkt att deras pojk satt o grejade bredvid mig, men det var skoj!! Har inte hållit på med lera sen jag var liten=)

På klubben har vi haft knytkalas där föräldrar o syskon fick komma. Fullt hus blev det o massa mat! Otroligt kul att testa olika mat från olika länder, fördel när man har mångkultur!! ;) Tänkte lägga upp ett kort på maten så ni får se, kommer senare för jag ha inte lagt in de i datan än. Imorgon har vi bestämt med tjejerna att vi ska ha "skönhets salong". Menas att dom ska hålla på att fixa med mitt hår!! o jag ska borsta deras å så. Dom till och med paxade mitt hår, haha....

Nu ska jag laga lite mat för magen kurrar!
Ha en trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. Åhhhh GRATTIS till mamma Ewa. Tänkte på det idag, har inte hennes nr, hade ju tänkt o ringa:( Hoppas iaf hon hade en undebar dag, mysigt när det är "stor" kalas. det brukar innebära att det kommer massor med folk som man knappt eller aldrig träffar...

    hihh kan tänka mig att ditt hår är populärt, du har ju så långt det brukar vara perfekt när man ska göra frisyrer:)
    Jag o N kanske måste komma i hälsa på er där du är o jobbar, verkar ju jätte roligt ju=)

    SvaraRadera
  2. du är väldigt välkommen=) Måste ju va en dag jag är där bara!! ;)

    SvaraRadera
  3. Grattis till Carolines mamma! :-) Hoppas att hon fick en fin dag o blir rejält firad. Trevlig helg till dig Caroline! Kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla