söndag 22 november 2009

Nu har jag fått mitt besked om blodgivningen. Jag fick tyvärr INTE ge blod. Hade för lågt hemaglobinvärde (blodvärdet), det skulle vara på minst 135 för att få ge, jag hade 132, så de e ju nära. Blev lite besviken då jag sett framemot att göra nått för mänskligheten=)

Igår var vi på kalas hos mamma. Hon hade bakat 7 sorters kakor + 3 mjuka. Helt sjukt galet gott=) Viktor var med oss o han fick en kak-doggy-bag med sig hem, han var Väldigt nöjd med det=)!!! Mamma fick en kryssning för henne o pappa av oss (mig o syster med familjer) med bussanslutning o med mat. Vi tyckte att dom skulle få åka bort en sväng o få dansa lite grann som dom gillar! SÅ dom åker i slutet av december.

Idag har vi slö-dag här hemma. Kommer nog inte göras många knop idag inte. Tråkigt väder ute o trötta...Blir mys i sofforna tror jag bestämt.

Har beställt nya linser precis, fy vad dyrt de är!!! Men ena linsen som jag har är det ett litet jack i o de irriteras så mycket så jag måste ha nya inför Barcelona resan. Kan ju inte ha glasögonen heller eftersom den där grejen vid näsan har gått av, gick inte o laga så jag måste köpa nya glasögon också, inte heller billigt!!! o innan jul o allt, ingen bra tajming precis!!!

Näää, nu ska jag kolla vidare!
Ha en bra söndag!

1 kommentar:

  1. mmmm mmm vad gött med massa kakor. älskar mamma ewas kakor=)
    mysigt med kryssning, hoppas dom kommer få trevligt.. men tvivlar inte.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla