måndag 19 oktober 2009

fyyyy va mörkt!!!

Idag när jag kom ut när jag skulle skjutsa John fick jag ju panik, shit va mörkt det är ute!!!! 1 vecka sjuk o sen är det nattsvart ute på morgonen!! Fyy, inge roligt alls...

Helgen som varit så ha vi våldgästat mamma o pappa=) Nejdå, i lördags hade vi nämligen inte mycket att göra. Ringde mamma o frågade vad dom skulle hitta på, fick svar att dom skulle vara hemma. Mamma skulle baka o så skulle dom rengöra akvariumet. Vi tog ett beslut att åka ut till Järlåsa, jag fick mina jeans sydda, dom hade nämligen släppt i sömmen på utsidan av låret. Bra att ha personlig sömmerska ;) Fick ju även med oss nybakade thekakor, nylagad potatis kaka o vitlökssmör! Väl investerad resa! hihi Men jag bjöd ju på min goda "snoddas kaka" som jag hade bakat i fredags. Blev nämligen inspirerad av att jag läste på bloggar o FB att folk bakade. Det blev gå till Willys o inhandla lite florsocker o kokos å bara sätta igång!

Annars har det varit vääääääldigt lugnt för våran del i helgen(som vanligt:)). Blir att kika runt lite till nu medan jag kollar in Voice på 5. Man får ju lära sig saker o ting där o man håller sig uppdaterad om saker & ting o om "kändisar".

Ha en bra dag trots regn o rusk!

1 kommentar:

  1. Låter som ni valde rätt dag att åka till Järlåsa:D

    Ska försöka få bildern åt rätt håll, funkar itne ritkigt som jag vill bara så det fick duga så länge:D

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla