fredag 16 oktober 2009

Nu har jag varit sjuk hela veckan, hostar o snorar omvartannat. Men nu är det på tillfrisknings stadiet i alla fall!! Jag har inte gjort mycket i veckan alls, man har inte mycket ork när man är sjuk. + att det varit kallt o j-vligt ute. Har ju kommit snö också!! Men den har som tur är försvunnit lika snabbt som den kom ner. Men man får sig en liten chock när man kollar ut o det är snöstorm ute! Helt sjukt, snö redan i mitten av oktober....Min älskling har också varit hemma denna vecka, han har samma åkommor som jag. Men även han är på väg tillbaka.

Det enda som vi gjort egentligen är väl att bjudit in oss till mamma o pappa i onsdags kväll så vi blev bjudna på soppa o plättar med blåbärs sylt=) Mamma ringde nämligen och berättade att hon hade soppa hemma åt oss, så istället för att vi skulle laga mat så åkte vi ut till Järlåsa. Var väldigt trevligt o mysigt! o väldigt gott=)

Annars i helgen blir det väl lugnt tror jag, fotboll imorgon kväll o ikväll blir det idol. Såg på tvplaneten att dom ska köra Michael Jacksson tema idag. Hoppas dom gör det bra, kanske lite för tidigt i tävlingen att köra hans låtar men hoppas dom gör det bra!

Nu ska vi ta en prommenix till Willys, måste få lite luft! Har blivit ganska mycket inom hus denna vecka pga förkylningarna.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla