måndag 12 oktober 2009

Funderade på om jag verkligen skulle skriva något här, men tänkte att en rad är ju bättre än ingen. Eller är de det??
Ja, som sagt så har jag åkt på förkylning med massa hosta. Sitter i halsen bara, men det är nog så jobbigt de!! Fick hämta min älskling idag från jobbet vid 11. Då blev han hem skickad, jag tyckte inte att han skulle gå överhuvudtaget idag men han tyckte det var bäst att gå eftersom han var tvungen (typ) o prata med hans samordnare o lite sånt. Men han blir nog hemma imorgon i alla fall, han hostar värre än vad jag gör o snorar också!

När vi kom hem idag så kollade vi på Transformers Revange of The Fallen. Riktigt bra film! Rolig o full med aktion, bra gjord dessutom. Den rekommenderas!

Har även hunnit med att vila middag också, mycket skönt=) Hade täcket och filten i soffan, sen sa de bara poff o så sov jag!! hihi

Nä nu svamlar jag bara=) Ha ju inte gjort någe mer sen igår så de är väl därför...Ha en bra kväll! Glöm inte att kolla på Roast på Berns ikväll, väldigt kul program o Betner äger!! Hahahaha

1 kommentar:

  1. Hej! Som du kanske förstår blev det så himla intensivt denna gången vi va uppe, får ta o träffas nästa gång istället! Stackare som är förkylda, krya på er nu! Kramar Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla