torsdag 27 augusti 2009

Äntligen.....nya skor!!!!!!

Igår var jag chaufför åt mamma. Hon skulle till ögondoktorn i Sala, hon kollar synen pga diabetesen o får droppar i ögonen så pupillerna blir sjukt stora så hon ser inget typ, varav hon behövde skjuts. klart jag ställer upp för mamma! När jag var i Sala tänkte jag att jag skulle passa på att besöka Sanna en sanbbis, men hon var tyvärr inte hemm=( Blev att jag i ösregnet åkte ner på stan i stället. När jag går där o kollar tänker jag att jag går in o kollar på euroskor om dom ha nå snyggt. Ååå där med 70% rea hittar jag ett par skor! Hade kollat på likadana i Sthlm men där fanns inte rät strl kvar o i Uppsala såg jag dom också men där hade jag inga pengar med mig då. Men igår så slog jag till!! Vilket fynd för 150kr, hade kostat 500kr!! Så nu har jag fyndat igen=) Lite otippat att hitta ett par nya skor i Sala, men det är väl så när man inte letar så hittar man.



Nya skorna=)

Idag ska jag på möte med min arbetsförmedlare och folket på KFUM här i Uppsala. Vi ska försöka få ihop någon form av praktik på deras öppna förskola. Pratade med Christina(af) igår, hon berättade att jag inte kommer ha praktik utan att det kommer att heta något annat. Men att det är som en praktik, bara på pappren det heter annorlunda=) Det ska bli spännande o se vad som kommer att sägas idag... Kommer väl ta en runda på stan efter mötet också, dom har förhoppningsvis öppnat Cubus nu, dom har hållt på att rennoverat gamla duka butiken till Cubus. Ha försökt att se när dom ska öppna men inte sett till något datum, hmm jaja jag ska gå förbi o kolla läget iaf.

Näää nu ska jag kolla busstider o äta lite frukost för nu kurrar magen=)
Ha en bra dag!!


4 kommentarer:

  1. Jätte fina skor, o billiga var dom också:D

    SvaraRadera
  2. Vilka fina skor! Min lillasyster va i Sala igår också av alla ställen, och körde upp :-) kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Ja det är det, Petras..

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla