tisdag 25 augusti 2009

Lägger in ett kort på en lite försenad födelsedags present från m o p. Jag har länge letat efter en stor neccesär, nu har jag fått en bjuteybox(? vet inte hur de stavas) och en matchande väska till. Har varit o kollat på det eftersom jag inte har ngn bra väska när man ska åka bort. Vi ska ju ner till Barcelona i november o då ville jag ha ny väska till dess. Tack så mycket m o p, det var superbra!!!



Jag glömde ju skriva till Sanna i förra inlägget. Nya affärerna i Gränby är Lagerhouse, Indiska, Telia, Apoteket o en mäklar firma. Men du vet väl att dom i våras öppnade typ 10 st andra affärer?? Det har ju blivit mer "storstad" av hela gränby C nu. Finns ju stort H&M, Åhlen´s, vila, sko affärer, stadium, barnklädes affäerer mm. Det har blivit lite mer som Hälla i V-ås. Så nu är du upp daterad, bara att höra av dig om du kommer o shoppar=)

Idag ska jag nog försöka att ta mig an min garderob igen. Har köpt mera galgar så jag kan hänga upp kläderna. Garderoben är så överfull att jag ionte hittar mkt i den. Mamma tycker att jag ska rensa ut de kläder jag inte använder, men de gjorde jag för inte så länge sen. Nu använder jag alla kläder som finns där i lixom. Så mitt nästa projekt här hemma är att hitta skjutdörrar till garderob o göra en större garderob i hallen. Men det lär ju dröja eftersom vi har resa o allt inbokat, saker o ting kostar ju massa pengar=(

Igår var ju det återstart på min grupp. Trodde det skulle komma nya, men jag hade fattat fel så dom/den börjar inte förren nästa gång. Meg ville att vi "gamla" skulle träffas en gång först innan de kom in nya, å de e ju ganska smart=) Kom fram till igår att jag känner mig ganska harmonisk med livet just nu. Skare o ting tar inte massa kraft från mig som de gjorde förr. Det börjar sakta men säkert att falla på plats nu. Känns väldigt skönt faktiskt=)!!!!

Nu ska jag gå ner o se om det finns ngn tvättid i veckan eftersom man måste ha rena kläder till helgen då vi ska på "hemlig resa". Ska bli väldigt roligt att åka bort några dagar faktiskt. Det gör så mycket att komma bort från stan en stund o se något nytt, att få ett litet miljö ombyte! Efter tvättstugan blir det en god frukost o kolla på film, bäst att passa på att ha sköna frukostar när man kan=)!!!!

Ha en otroligt bra dag!!

3 kommentarer:

  1. oj hade faktiskt missat det också att dom fått ännu fler nya affärer. åhh då vill jag åka dit o shoppa nu genast.. är ju perfekt nä'r man ska julhandla:P tex..
    kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha... "Hemlig resa"! Näää det blir en kryssning till Helsinki... Så hemlig var den resan... =P

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla