tisdag 4 augusti 2009

Torsten kommer=)

Tjooohooo.....Idag kommer Torsten, lalalalalalaaaaa....Vad vi har längtat efter honom=) Ses ju så sällan eftersom han bor 120mil ifrån oss. Men idag kommer han ner o ska vara hos oss tills på söndag! Han ska följa med på URF med oss. Det är årets höjdpunkt för honom! Förra året blev han utvald av ALLA tusentals människor i publiken att få följa med bakom scen o träffa artisterna! Gissa om han var märkvärdig efter det, hihi. Det ska verkligen bli jätteroligt denna vecka. Ska snart åka o hämta honom på stationen. Får se vad vi ska hitta på idag, J. jobbar idag o resten av veckan har han tagit ut semester. Jag o Torsten funderade på att antingen åka ner till stan o gå där eller om det fina vädret håller i sig blir det nog en sväng till fyrishov o bada. Han ville så gärna åka dit för dom har "hopptorn" där. Han vill att jag ska hoppa med honom från 3m. Fyyy va läskigt!! Är ju så höjdrädd, benen är som spagetti. Torsten tyckte då att jag skulle bjunda o hoppa, men jag vet inte. Får väl se hur det blir!!

Annars igår hände det inte mycket, tog fram Poppsy (damsugaren) o drog ett varv innan vi får storbesök. Var en sväng till Storbad o solade. Tyvärr blev det en kort stund för dom gick med grästrimmrar o de började klias i ögonen o näsan. Då tog jag mitt pick-o-pack o åkte hem i stället!

Nu ska jag ordna lite innan jag ska hämta grabben.
Ha en underbar dag!

2 kommentarer:

  1. Så kul att Totte kommer!

    Du får hälsa till honom! Hoppas att ni får en trevlig helg, hade gärna varit med på URF men men...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaså skoj med besök:)
    o ännu roligare med fyrishov, måste försöka ta mig dit med N någon dag så hon får bada lite igen, kanske blir när h har semester, dom har alltså öppet nu under sommaren?
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla