lördag 22 augusti 2009

Blöt djur till middag

Ikväll ska vi åka ut till mamma o pappa på kräft/räk middag=) J. har länge velat äta det så nu är det dags. Men först ska vi hitta på något med Torsten o Viktor. Torsten har sovit hos oss i natt o Viktor är på väg med bussen.

Vad bra att ni upplyser mig om framkallning, spec att det är gratis!! Gratis är väldigt bra! Min plånbok tycker det också=) Ska kolla upp det där o framkalla lite flera kort kanske!!

Dom senaste dagarna har det inte hänt så mycket. I torsdags var jag till Gränby för att kolla in nya butikerna som öppnat, blev besviken då det inte va nå roligt. Hittade inget alls!! Kanske en mobil iofs på Telia, men jag väntar till den jag har inte funkar längre=)

I går var jag o hämtade Viktor vid lunch för att sedan plocka upp Torsten vid Akkis för att åka till IKEA. Skulle dit o köpa krydd burkar. Torsten o Viktor passade på att äta lunch medan jag tog en fika bara. Hittade burkarna jag skulle ha, men dom var slut. Frågade när det skulle komma in fler å de är i morgon söndag. Så tyvärr blir det en vända till IKEA i veckan som kommer också=) Vi var runt i affärerna i Boländerna och jag o Torsten provade massa olika skor. Torsten hittade ett par fina lila kilklackar som han provade. Vi tog ett kort på det o skickade ett mms till J. för att visa vilka fina skor Torsten ville ha!! Slutade med att jag fick välja ett par som han skulle testa o tvärt om. Viktor tyckte det inte var lika roligt!!

Nu ska jag se vad vi ska hitta på med grabbarna. Är ju inge vidare väder ute, hade varit planerat en sväng till Grönana, men det blev inget när det regnar ute, +att vi kom på att det skulle bli väldigt dyrt att åka dit.. Det pajade vår andra plan också när det regnade som var mingolf. Nu måste vi hitta på nå annat roligt i stället!! Det är jättesvårt att hitta på saker att göra eftersom vi är så olika i åldrar.

Ha en bra lördag!!

3 kommentarer:

  1. Men dagen har ju gått ändå och ni har fått vara tillsammans.Nu håller vi på att göra två pajer för att ha till kräftorna och sedan ska vi duka fram allt ihop och sitta och njuta av detta kalas men vi skulle ha haft de två från Tuna oxå med oss men det blir väl fler gånger att träffas och att äta eller hur?

    SvaraRadera
  2. GRATIS är BÄST!:)

    Vad har dom öppna för butiker då? har totalt missat att dom ska öppna nytt så nu blev man ju nyfiken:D

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla