lördag 15 augusti 2009

Bloggar

Idag har jag o J. varit med mamma o pappa till IKEA. Har behövt åka dit för att köpa lite småsaker nu en tid, men har inte hunnit då det varit fullt upp. Mamma ringde imorse o frågade om vi ville följa med dom & vi hade inget inplanerat idag så varför inte. Fynadade en tvål kopp också (som jag behövde) för bara 9kr. Dom höll på att sälja ut det sortimentet för att det skulle utgå, fick i samma serie som vi har tvål pumpen i så jag är nöjd!! Efter IKEA blev det en sväng förbi ÖB och även en tur till Gränby centrum där jag hittade en grej till Ella. Tror det blir till julklapp, men jag vet inte riktigt än!! Känns ju lite tidigt att börja handla redan inför julen, men det är ju bara 4månader kvar o det går fort.

I torsdags så fyllde jag ju år o har nu blivit ett år äldre. Fick många grattis önskningar via internet och telefon. Mamma o pappa kom o grattade mig efter det att pappa slutat att jobba. Jag fick 20 rosor o en grym elvisp. Det finns turbo på den+ att man kan bestämma hur mycket turbo man vill ha=) Har inte hunnit testa den än, men hade igång den o den lät typ inget alls!! Sedan har jag fått en "hemlig resa". Vet att vi ska vara borta i 3dagar, syster försa sig när jag pratade med henne så jag vet också att vi ska åka båt. Jag antar att det är en kryssning, tror det är till Tallin dessutom. Men det är bara ngt jag gissar!! Dagen var i alla fall jätte bra, hade ju firat i tisdags med J. o Torsten dessutom.

I går var det dags för Torsten att åka "hem" (vidare till Norrköping). Han åkte vid lunchtid, tråkigt att han åkte, vi hoppas att vi hinner träffa honom något mer innan han åker upp till Lainio igen. Resten av dagen igår tog vi det lugnt, vi gjorde verkligen inte mycket, J. spelade fifa o jag läste. Var lugnt o skönt, känns att man är i farten mycket o när det lugnar ner sig blir man matt lixom.

Nu önskar jag er en trevlig kväll!!

1 kommentar:

  1. Mycket trevligt att få med er när vi ska in till Uppsala det är bara så trevligt.Idag har vi plockat lite och inte gjort så mycket mera men det räcker med det.Hoppas att ni haft en skön söndag.Du måste visa hur jag sköter min Farm för det kan inte jag.Tacksam för hjälp.Hälsa J från oss.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla