onsdag 12 augusti 2009

Dan före dan...

Japp så är det för imorgon blir jag ett kvarts sekel!! Oh my god va tiden går fort...

Har fått en förkylning så klart också..inte bra alls. Rinner i näsan o klias i öron o hals. Torr hostar o helt matt. Var värst igår då kunde jag inte sitta rätt upp för då bokstavligt droppade det från näsan på mig, himla äckligt. Men jag gjorde som min vän Sanna lärt mig en gång i tiden å satte tussar i näsan, då gick det bra=)

Idag ska jag o Torsten åka till polisen för att ordna med pass till honom. Hans hade gått ut i juni och hans föräldrar är ju uppe i Lainio så det är lite svårt att fixa det där, måste ju ha med grabben till stationen o ta kort på honom=) Dom ska nämligen ta en liten sväng till Danmark o vidare ner till Tyskland. Torsten skulle ju egentligen ha åkt hem i söndags men det blev ändrat till att han skulle vara hos oss till i tisdags. Men det belv ändrat igen så nu ska han vara hos oss till torsdag då hans föräldrar kommer ner till Uppsala. Torsten fick välja om han ville vara hos oss eller hos hans stora syster, men ville vara kvar hos oss. O de går ju så bra, man glömmer lätt bort att han Bara är 10år. Han är så lill gammal att man tycker att han är 5-10år äldre än vad han är.

Ikväll är vi bjudna på hemmagjord pizza hos mamma o pappa. Torsten tyckte att vi skulle åka ut för det skulle vara så roligt o han tycker mamma är grymm på att baka=) så det blir middag där ute vid sextiden. Fick nyss ett sms av Viktor om han fick komma över en sväng idag, han vill nog också följa med ut till m o p. Så snart får vi främmande, eller om vi möter han på polisstationen, ska ringa o se.

Nej nu ska jag göra mig i ordning. Måste snyta mig igen också=)
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Verkar som ni haft det bra på sista tiden..
    stackars dej som är förkyld,. men mitt tips är det bästa som finns., kör med det fortfarande, senast igår faktiskt, otroligt sexigt är det också, eller hur:p
    kram
    GRATTIS till dig gumman!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till dig vännen! Kramar Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla