söndag 2 augusti 2009

Ny kamera.....

Nu har jag ÄNTLIGEN köpt mig en ny digital kamera, blev ingen värsting, men den är bättre än den gamla i alla fall!! Blev en Casio Exlime. Guld färgad!! Värsta "Pimp" som hon i affären sa=) kul att ha lite annorlunda färg på kameran, ville ha en lila men de fanns ju inte=(
Hittade även en rakapparat till J. gjorde ett klipp där också kan man säga. Satt på internet på elgiganten sidan innan vi åkte dit, hittade där en för 399kr när vi kommer till affären så säljer dom den för 549kr. Frågar en tjej i butiken (Åsa) om varför den är dyrar i affären än på internet. Hon svarar att om jag säger till i kassan så kan jag få den för 399kr som på internet! Väldigt schyst av henne!! När hon gått upptäcker vi att det var en senare modell=) Men vi sa i alla fall till i kassan o fick den för internet priset!! Hur bra som hellst!! J. är nöjd o ska testa den idag efter första laddningen=) Själv så har jag redan tagit kort o test filmat med min nya "pimp kamera"!!!

När vi var på gränby så gick vi förbi Ohlssons frisörer, där har dom 50% på alla produkter. Jag tyckte vi skulle gå in o kolla o köpa mer BRA vax till J. Hittade ett bra till honom. Jag hittade/blev lurad att köpa en värme skyddande-kräm till håret o en vanlig spray. Dom tar tyvärr inte kort för deras maskin var trasig. Jag går då ut till automaten på framsidan för att ta ut kontanter. Allt går bra tills automaten ska ha ut mitt kort. Det FASTNAR i automaten o tar tillbaka mitt kort...Snopen blir jag, går in o säger att tyvärr, automaten tog mitt kort, kan inte handla. Tycker det är synd eftersom det var bra pris på grejerna. Men då kommer min räddande ängel J. o ger mig lite pengar så jag kan köpa de i alla fall. Han tyckte det var "shoppaholic" varning, det var därför automaten tog mitt kort! Jag ringde o spärrade mitt kort när jag kom hem, får ett nytt innom 5dagar...Man blir ju helt ställd när man inte har kortet, är inte van att ha kontanter...Så imorgon blir det en sväng förbi banken....

Idag ska vi åka ner till stan en sväng så att J. får köpa sig ett par till flip-floppar. Han älskade dom förra o för ett sådant bra pris kan man unna sig ett par till. Spec. när man hittar några som är sköna o passar bra!!! Får väl se vad vi mer hittar på!!

Nu är det duschen innan vi ska iväg.
Ha en bra dag!!

2 kommentarer:

  1. Ja du fyndar som vanligt:) härligt det!
    JA vad drygt det där med kortet, har ju som sagt aldrig kontanter längre så det måste kännas konstigt?
    kul med ny kamera, då blir det bilduppdatering här snart då:p
    kram

    SvaraRadera
  2. halloj!! Hittade hit genom systers sida..nu ska jag läsa vad du skrivit:) mvh Linda E

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla