måndag 24 augusti 2009

Måndag idag=grupp start

Idag börjar jag i min grupp igen!! Tjoohoo va kul det ska bli. Har inte tänkt på det på hela sommaren, vilket är bra! Men nu tycker jag att det ska bli riktigt roligt att höra vad tjejerna har gjort osv i sommar. + att det ska börja två nya tjejer idag i gruppen. Man har ju några funderingar på vad o vilka det är..?? Denna vända ska jag gå en gång i veckan, på måndags eftermiddagar är det, kommer att vara i 10veckor fram över. Känns nästan lite som man kände när man var liten o dagen för första skoldagen. Man är ju bra knasig=) hihi

Vi var ju ut till m o p i lördags kväll o åt goda kräftor o räkor.

J. och mamma. Mamma i sin fina "bagar-Berta" utstyrsel=)


Torsten följde med oss ut dit också. Var jätte mysigt och vi satt ute hela kvällen på balkongen. Tände ljus o hade filt runt omkring sig, men det var mysigt. Mamma hade även gjort en tacospaj o en ost paj, men i den hade hon nog tappat pepparkaret i=) Nej då, den var jättegod, dock lite pepparskarp!! ;)

Vårat värdpar=)


Det blev även lite kortspel med pappa. Torsten utmanade pappa på kort. Det är så att min pappa tycker mycket om att spela kort o han är ganska bra på det också. Vi spelade plump, ett väldigt roligt kortspel. Tyvärr vann J. med ynka 4p över mig =( Hade ju varit roligare om jag vann!!

På dagen i lördags var vi (jag, J., V
iktor o Torsten) o gick på stan lite grann. På stora torget i Uppsala hade dom några tält med grejer. Ett av tälten kunde man testa på att skjuta med paintball gevär vilket killarna gjorde. Jag gick till tälten där dom informerade om ett gym här i stan. Lät bra och jag fick ett prova-på-kort. Gäller för två personer i en vecka. Så det ska jag testa att gå på i alla fall. Sen fick Viktor vara test person åt oss i det tredje tältet. Det var nämligen ett företag som tog reda på din fysiska status via endast en våg. Viktor var i topptrimm (till skillnad från mig), han tyckte det var roligt och intressant att veta. Fick lite info om deras företag och nummer till hon vi pratade med om jag hade ytterligare frågor. Var väldigt trevligt. Vi avslutade våran prommenad på Fågelsången, ett fik vid svandammen.


J. på Fågelsången

I söndags så gjorde vi inte mycket alls. Vi tog det lugnt o bara hade det bra. På kvällen spelade Barcelona match mot Bilbao i Spanska supercupen. Det var final del 2. Barcelona vann o Zlatan gjorde inga mål, så jag är nöjd=)!!!

Nu ska jag gå o farma lite grann på facebook=)
Ha en bra dag!!



4 kommentarer:

  1. ja, du får gäspa på....om du inte gillar det du läsare så kan du ju låta bli att gå in på denna sida!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Caroline!
    Vilken fegskit måste vara ananym för att uttala sig vilket kräk ändå som inte vågar stå för sina uttryck.Vilka fina bilder och det känns så roligt att ni tyckte det var gott med blötdjuren.Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag håller med vilket kräk!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla