måndag 17 augusti 2009

Vill inte släppa

Min nedrans förkylning vill inte släppa!!! Blev jätte täppt i näsan förra veckan, men gick över ganska fort, men då har skiten satt sig i halsen. Torr hostar o har mig hela tiden. Klias o irriteras HELA tiden. Blir galen!! Dricker te, harklar, hostar så att J. blir snart galen tror jag=) Funderar på att ringa sjukvårds upplysningen o fråga om dom tror det är någon idé överhuvudtaget att gå till läkare. Ska vänta o se till imorrn. Kan ju inte sova ordentlig heller, vaknar o är helt torr i halsen eller så hostar jag så man blir helt slut.

Inte blir det bättre av att det är tråkigt väder ute heller, det bara regnar å regnar. Då kan jag ju iofs vara inne o kurera mig. Soffan, te o filt o kolla film. Det är ju inte dumt när man inte har mycket ork. Men det är ju lättare att ha ork när solen skiner=)

Tänk att man alltid har något att klaga på!! Är det inte väderet är det något annat, att man inte kan vara nöjd??!! Värsta "i-lands problemen"...man får ju nästan skämmas alltså!! =)

Har ju inte hänt mycket sen jag senast skrev så det blev ett kort inlägg idag. Nu ska jag gå o farma lite på FB.
Hejsvejs=)

2 kommentarer:

  1. låter som du hade en bra födelsedag med fin apresenter:D

    drygt o må dåligt hela tiden, tycker du ska gå till läkaren om inget funkar..

    SvaraRadera
  2. Det kanske är en släng av svininfluensan som du fått,men har du inte honung att blanda i teet? Det brukar hjälpa mot halsen som är som ett sandpapper.Kram mamma.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla