tisdag 22 september 2009

Duktig!

Började dagen med att vakna INNAN klockan ringde!! Vaknade väl vid halv 6 kanske, helt sjukt!!! Jag brukar ALDRIG vakna innan klockan! Men jag låg o drog mig lite o sen gick jag upp o fixade iordning de sista av tvätten, eftersom jag har tvättid idag mellan 7-11. Hann till och med att plocka lite annat också! Förstår inte var jag fått denna energi ifrån??!! Den är välkommen för det var ett tag sen jag fixa o dona här hemma! Idag blir det städa o sätta in papper i pärmar, ska ren bädda sängen! Fatta skönt att gå o lägga sig ikväll med ny bäddat och doft av ren lägenhet! Ska duscha innan också så är det nästan perfekt!

I helgen som var så tog jag fakt
iskt kort på min Groda! Har ju lovat för typ hundra år sen att jag skulle ta kort o lägga upp här, så nu kommer det! =)
GRODAN

Nu har ni sett min pärla! Tyvärr lite rostig, men den är ju 12år faktiskt! Otroligt kul att köra + att den kan faktiskt böja tid o rum!! ;)

Nu ska jag kolla runt lite innan jag ska ta fram Popsy ur garderoben.
Ha en bra dag!




2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som vaknar innan klockan för så gör jag varje morgon.Jag ska hälsa från Karin Gunnarsson i Sala till dig jag har ringt och grattat henne för hon fyller 50 år idag.Vad du har fått mycket ork att både tvätta och städa det tar på krafterna det men nu har du ju gjort detta.Vad gör du på fredag? Din mamma är kompledig då, så jag tänkte bara höra hur du har det. Kram mamma.

    SvaraRadera
  2. Söta grodan! :-) Hade fått för mig att det va en gammal rishög utav vad du skrivit innan, men så är ju inte fallet

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla