torsdag 24 september 2009

Hej å hå

Sitter här o tycker att det känns som om klockan är vid elvca tolv något, men den är ju bara tjugo över nio!! Är helt slut!! Blir tidig kväll idag..

Idag har jag varit på Klubben från 10-15. Det är nämligen studiedag idag o imorgon så då har vi öppet lite andra tider. Barnen har varit helt galna idag, sprungit runt, hög ljudnivå o jag vet inte allt!! =) Jag känner att jag inte riktigt är van än med detta, kände mig helt slut i huvudet när jag kom hem idag. Eftersom jag slutade vid tre å skulle hämta J. kl 16.30 så åkte jag en sväng till Ikea, va ett tag sen jag var där nu! Träffade på en kvinna från Runhällen, hon kände igen mig o jag henne! Blev lite förvånad för jag trodde inte hon skulle göra det, var ett tag sen jag bodde där juh!! Hann även gå en sväng i Lekia butiken=) Hittade inge speciellt men kul att kolla alla leksaker!

Imorgon ska jag jobba också, samma tider som idag. Mamma är ledig o ville hitta på något, men tyvärr kunde jag ju inte=( Vi får ta det en annan gång!!

Nää, nu gäspar jag käkarna ur led...dags att lägga sig snart tror jag=)
Godnatt allesammans!

1 kommentar:

  1. Vad roligt o träffa på gamla känidsar:D

    leksaksaffärer är skoj, det kommer nob bli dyrt o gå in där om några år:p haha!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla