fredag 11 september 2009

Lite shopping.....

Sitter här hemma o har ena ögat på voice o ena på datan. Bestämde mig att jag inte skulle lägga mig när jag kommit hem idag. Bättre att ta en eftermiddags lur i stället=) Jo du Sanna, skämmer bort karln! Men det är han värd=) Skönt att komma ut en sväng på morgonen faktiskt, fast att sängen är väldigt tilltalande just på morgonen!!

Idag på schemat står det fixa lukten i avloppet i köket!! Det stinker o nu måste jag göra något åt det. Ringde pappa häromdagen o frågade vad jag skulle göra, fick några tips som jag ska prova på. Annars får jag ringa Herr Olsson o be om hjälp!! =)

Sedan ska jag kolla pressenter till systrarna Wilhelmsson som fyller år på lördag respektive måndag. Ska till Sthlm på kalas på söndag, så idag ska det shoppas pressenter, hoppas jag hittar nå!?

När jag ändå är i Gränby blir det nog en sväng förbi bolaget också eftersom vi ska ut i morgon, är kulturnatten här i stan. Vi tänkte att vi skulle bli lite kultiverade eller vad det heter. Vår vän Micke har något som han skulle se på, på dagen. Det var något om barns uppförande, tror jag. Hur dom agerar o hur dom tänker o så. Verkar ganska intressant. Sen ska vi gå o provsmaka Etiopisk mat, väldigt spännande!!

Imorse när vi gick ut till bilen fick jag nästan en köldchock! Det blev lixom "rök" när man andades. Sjukt kallt. Men som tur var har vi ju motorvärmaren i Grodan så det var varmt o skönt i bilen=) Man myser ganska bra när man ser alla andra bilar vara kalla o helt blöta av (troligen) frost som tinat. Mycket bra av oss att ha motorvärmaren i!!!!

Ja ja, nu ska jag kolla vidare.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla