tisdag 22 september 2009

nummer 2

Två inlägg på 1dag!!
Nu händer det grejer=)
Nää, men jag glömde ju skriva att vi har börjat planera julen nu. Eller jag skickade ett sms till J. lillasyster E. i Sthlm. Hon blev jätteglad o vi var varmt välkomna på jul! Hon visste dock inte om det blir Sthlm eller om det blir i Söderbärke. men det visar sig! Skönt att ha det fixat vart vi ska vara å så. Blir en sväng till mamma o pappa någon av dagarna efter jul o fira där också, förhoppningsvis med syster o Ella, kanske med M&M också, de visar sig ju! Inte lätt detta med att dela upp sig, man vill ju vara på alla ställena samtidigt! Tur att jul helgen är fler dagar!

Till mamma: På fredag ska jag vara i Gottsunda på Klubben från 10-15. Dom har ju öppet fast skolan är stängd. Vi ska fira en av tjejerna som fyller år o ska leka lekar eller se på film där. Brukar vara fredagsmys!

Ikväll är det ju även fotboll, både jag o J. hade missat att de var ikväll! Båda var helt säkra på att det var imorgon. Men en kille på J.´s jobb sa att det var ikväll så jag kollade upp det o det stämde ju! Men vi hörde båda att dom sa på fotbollskanalen Europa att på onsdag spelar Racing mot Barcelona. Menar, båda kan ju inte ha hört fel?! Eller??

Nu får ni ha en bra kvaäll!

3 kommentarer:

  1. Ja svårt med julen, framför allt när man är som mig o vägrar fira utan MIN familj:D

    SvaraRadera
  2. Inte lätt med julen, men vi bestämde från början att julafton firas vart annat år hos resp. familj. Funkar för oss i allafall! Bara man ses någon dag under julhelgen som du skriver!

    SvaraRadera
  3. Men vi är ju vuxna människor och inte kan jag som mamma fordra att mina barn ska vara med oss alla jular självklart måste man se att man själv väljer var man ska fira julen,det har jag gjort när jag började jobba och var i Lulea och mina föräldrar och syskon i Västerås.Jag firade många jular hos min syster i Luleå och det har jag överlevt.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla