onsdag 30 september 2009

Mötet

Idag har jag haft möte med min arbetsförmedlare, chefen för KFUM o Ami som är chef på klubben. Vi bestämde oss för att jag kommer att vara på klubben och så småningom på öppna förskolan också till och med juni nästa år. Känns skönt att få ha något en längre period och att det är på ett ställe där jag verkligen trivs på. Fick beröm för att jag är så bra med ord och att när jag svarar på frågor och liknande att jag kommer med väl valda ord och meningar. Att jag är duktig på att kommunicera. (Vilket svårt ord det var, inget man använder dagligen=)) Det känns bra nu i alla fall, att jag har något bestämt, har varit lite svårt att ha åsikter om planering o liknande innan då jag inte vetat hur länge jag skulle bli där.

Annars har dagen varit lugn, innan mötet kollade jag på en film med bla. Edvard Norton, den heter The Score. Han spelar utvecklingstörd i delar av filmen o gör det asbra! Rekommenderar den verkligen!!

Fick reda på av Ami idag att en tjej kommer till klubben på fredag o ska lära oss dansa! Hon är danslärare o ska undervisa oss tre fredagar i dans, tror det var hipp hopp=) Ska bli riktigt roligt. längesedan jag blev undervisad i dans! Barnen gillar det också, dom hade det nämligen förra året också. En stor hit!

Nu ska jag surfa vidare=)
Ha en nice kväll=)

3 kommentarer:

  1. Va skönt för dig att veta vad du ska göra, alltid en trygghet ju! Jag är så glad för din skull! Jag ska lägga upp en bild på lilla kissen sen, blir nog på fredag för då är jag ledig, har rätt mycket att göra fram tills dess! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. vad roligt at du ska få vara på ett ställe du trivs bra på=) hur ofya är du där egentligen? har inte fattat det riktigt:D
    Annars då hur är det med er?
    kram

    SvaraRadera
  3. Trevligt Caroline!
    Det bästa med detta är ju att du trivs och att dom trivs med dig och att du känner att du är på väg in i arbetslivet igen.Mamma myser med dig.Vi hörs och syns.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla